پژوهش حاضر باهدف رابطه نگرش دانشجويان به يادگيري الكترونيكي با عملكرد یادگیری و جو انگيزشي درك شده انجام گرفته است. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی-همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان پیام نور آران و بیدگل میباشد که تعداد 100 نفر از آنها به روش نمونهگیری تصادفی ساده بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه نگرش به یادگیری الکترونیکی میرعلی (1386)، عملکرد یادگیری یانگ، کلمز و مورفی (2003) و جو انگیزشی درک شده سرمد و همکاران (1390) میباشد. یافتههای پژوهش نشان داد بین نگرش به یادگیری الکترونیکی با عملکرد یادگیری رابطه وجود دارد (001/0>P). بین نگرش به یادگیری الکترونیکی با جو انگیزشی درک شده رابطه وجود دارد (001/0>P). بین نگرش به یادگیری الکترونیکی با مؤلفههای جو انگیزشی درک شده رابطه وجود دارد (001/0>P). نتایج پژوهش نشان داد بین نگرش دانشجويان به يادگيري الكترونيكي با عملكرد یادگیری و جو انگيزشي درك شده رابطه وجود دارد (001/0>P).
واژههای کلیدی: نگرش دانشجویان، یادگیری الکترونیکی، عملکرد یادگیری، جو انگیزشی درک شده، دانشجویان.